penyejuk hatiku~~

Monday, December 13, 2010

saimen...bile ko nk hbiz???~~~~

saimen...
saimen...
saimen...
fuh!kn besh if aku jd doremon...
evrythig dlm kocek..
xyah susa2 
*ko mmg cik gadiz idop nk sng jew...ape daa*
tp pe kn daye aku hy mnusie biyase..
k smbg lek...hoho
sbut psl saimen...
np saimen ni ujud ek...
bole lak ty mcm 2 an...
aishhhhh....haiya!
sumber ilhamku*medical surgical nursing*

ummph bkn pe...
saimen ni la yg wt aku strez n +++++strez
susa woo...
mklumat yg my lecturer bg uu bkn sng mawu cari
gune tenet bkn sume dpt...
nk g library jao lak tuh*alasan smate2*
tp cane pown alhmdulillah siap gk stela b'sengkang mate..
name pown student an...
pe la aku ni...

hak mlik kekal~~

pe2 pown aku b'syukur...
aku sala sorg student yg b'tuah...
sb...
dgn adenye saimen ini akn m'buatkn aku b++ cerdik dlm s'suatu subject!
ho2 td dok ngutuk...ni puji plx..
xphm aku cik gadiz ni...
wht eve la...
minda aku...
tgn aku...
lantak p la nk tulih pe2 pown an....

minda b'pk...tgn mlakar~~
ummmmmph...
ni tgh dok wt saimen la ni...
dh pening..
on blog jp...
nk ngadu kononnyew...buwekkk=P
sape yg pnh jd student tawu la cane...
sesak nafaz woooo...

my bby...mmmuaaah=*


tb2 ase nk mkn mggie plx...
strez punye psl...
nk mkn je...
bdn dh mcm belon dh...
eh xpe mkn mggie ley kuwoskn bdn an..an..an
*cik gadiz dh mule mrepek...*ho2~~

5minit kmudian....

nyum...nyum~

'mee mgie sdp d msk..enk d mkn'
*ciplax lagu iklan mgie*
nta btol nta x...men taram jerk...
k mgie dh siap d hidang...
uh!aroma m'nusuk d kalbu...beshnyew...
nyum...nyum...nyum....
ok nk mam lu...
jp lg nk smbg wt saimen...
dok on blog krg..
1 kj xjd...
ho2~~

cik gadiz..tekon jerk dlm class~~
kejayaan itu akn pasti jd milikku...aku yakin itu!!

1 comment:

  1. yup...k'lang akn brjaye...insyaallah...
    adk pn inginkn kjyaan jgak..untung2 dpt jd stabah n skuat k'lang...heheh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...