penyejuk hatiku~~

Friday, May 6, 2011

slamat ary emak~~

aty ase meronte..
xsng duduk bile tgk bloger2 yg lain dh update entry ttg hari ibu...
cemburu sgt2...
dh landing atas katil tp xsdp aty bile x update entry..
nk wish hepi mothers day 4 my emak yg tecinta...tekaseh n tesayang...
                 *PUAN ROZIAH BINTI ADAM*




mak jaoh...
now aku demam..
if kt umah...
mak jage...
kdg2 nk tido pown kt mak..
bile bdn x sht...
mak masak kn bubur if x selera nk mkn...
mak suapkn nasik if xlarat nk bgun...
mak sapukn minyak kt badan if badan lenguh2...
mak picitkn kepala if sakit pale...
mak bagi mkn ubat...
mak selimutkn bile nk tido..
mak bgun wktu mlm if muntah2..
mak jaga aku spnjang mlm...
*rindu kt mak..*
*syg mak slalu*


bile stress...
mak la org p1 yg aku akn call...
bile de mslh...
mak la org p1 yg aku bgtahu..
bile tb2 rindu...
aku akn call mak...
kdg2 mak yg akn call bile aku x call...
besa pngorbanan mak...
mak kaklang sygkn mak..
mak sgala2nya bg kaklang...
mak lah sahabat sejati..
mak sumber inspirasi..
mak pndorong kejayaan..
mak pnguat smangat...
tanpa mak idop kaklang x bemakna mak...


selamat ary ibu sedunia mak...mmuaah!


p/s=khas buat mama,umi,ibu,mummy n emak kt seluruh dunia...hepi mothers day...nothing witout u'olz...thnks~~

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...