penyejuk hatiku~~

Tuesday, October 11, 2011

kembali terjalin~~

5 minit termenung...(sambil mengumam coklat cadburi)
lokasi:: ats kusi n meja study tepi tgkp...
sambil jari jemari menekan2 isi perut laptop lenova(pemberian my emok sblm berangkat ke sawak)
melakarkn sesuatu...........



otak jem 3 saat.....



sambung menekan punat keypad....

aku......aku.....n aku.....

kdg2 aku xphm dgn pejalanan hdp aku...
ape yg aku nk dlm hdp...
n ape yg aku dpt dlm hdp ni...
kdg2 terasa gv up dgn persekitaran d sekeliling...
kdg2 terasa hepi...

psl mslh family yg x stle2...
mmg luaran aku nmpk tenang...
kt rumah xbyk sgt amek tawu ttg masalah tesebut...
muke slamber...padahal dlm aty merintih kesedihan...
bile sume ni akn berakhir???
bukan nk salahkn ujian tuhan...
tp nk cari jln mcm mane nk satu kn mereka berdua...
dr dulu sampai sekarang...
xpenah bubah...
23 tawon aku hdp...
masalah yg same ttp belaku...
kdg2 aku xpaham dgn sikap manusia yg sgt2 ego...
nta la...
sampai bila sume ni akn berakhir...
utk org2 yg allah s.w.t uji termasuk diriku....
harap besabar n bykkn bedoa agar semuanya kembali terjalin...
salam ukwah billah..... 

jantung kate**ttp bedoa agar xde jurang pemisah antara mereka berdua...amin**

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...